000 02150nam a2200313 i 4500
997 0 0 _e2
001 2158576
003 ES-ScRBPG
005 20250612092146.0
007 ta
008 250221s2025 sp |||er|||| 000 1 spa d
017 _aM 22238-2024
020 _a9788410415171
040 _aBPO
041 0 _aspa
080 _a821.134.2-311.1:312.6
100 1 _aRodríguez Fischer, Ana
_d(1957- )
_eaut
_9296252
245 1 0 _aNotre Dame de la alegría
_c/ Ana Rodríguez Fischer
260 _aMadrid
_b: Siruela
_c, 2025
300 _a246 p.
_c; 22 cm
490 0 _a(Nuevos tiempos
_v; 552)
520 3 _aAos seus vinte anos, Ana María Gómez González, nacida a noite de Reis de 1902 en Viveiro, e cuarta entre catorce irmáns, chega por fin a Madrid desde Avilés, onde o seu pai, funcionario do corpo de Aduanas, recalara desde a súa Galicia natal. A pulsión que a arrastra desde nena cara á arte puido ser canalizada na Escola de Artes e Oficios da cidade asturiana, pero é a Real Academia de Belas Artes de San Fernando e, sobre todo, a Residencia de Estudantes as que propiciarán a súa transformación en Maruja Mallo, a pintora, a transgresora, a muller libre que participou da gran festa intelectual ao redor de nomes como García Lorca, Buñuel, Alberti, Dalí, Concha Méndez, Margarita Manso ou María Zambrano; unha eclosión de poesía, pintura e cinema sen precedentes que xurdiu nos anos 20 e á que daría fin a Guerra Civil. A vida e a voz de Maruja Mallo, que xa foron o foco dunha primeira aproximación narrativa en "Objetos extraviados" —publicada en 1995 e merecedora do Premio Feminino Lumen—, se revisitan e amplían agora en "Notre Dame de la Alegría"; un soliloquio de extraordinaria riqueza e profundidade no que Ana Rodríguez Fischer mostra a excelencia dos seus dotes como novelista, cifradas nun estilo plástico, unha enorme capacidade de introspección e unha excepcional delicadeza.
600 1 4 _aMallo, Maruja
_d(1902-1995 )
_9296253
655 4 _aNovela biográfica
_99456
655 7 _aNovela biográfica
_99456
690 _afic
_943891
690 _ahis
_946134
852 _aPED030